marți, 7 martie 2017

Totul sau nimic?

      E bine să ne dorim multe lucruri , să visăm și să credem că totul va fi bine.Cu cât credem mai mult cu atât visele pot deveni realitate . Copiii au o mulțime de vise și speranțe pe care adulți le ignoră , dar în zilele noastre acestea sunt și ignorate și distruse și abandonate și descurajate , nicidecum susținute sau încurajate! Încet , încet lucrurile se vor schimba , asta știu sigur , peste 100 de ani , peste 1000 de ani , cândva se va întâmpla... Eu îmi doresc multe cu toate ca unele sunt imposibil de realizat , dar cu siguranță nimic nu este întâmplător!
     Aș vrea să îmi pot exprima sentimentele , gândurile pe această pagină , iar apoi să uit de toate cele rele ,aș vrea să fiu o pasăre deasupra unui ocean care este nesfârșit și eu să nu obosesc niciodată de la zbor. Aș vrea să fiu altfel ,aș vrea să pot să plâng când ar trebui să râd și să râd când ar trebui să plâng!  
    Aș vrea să fac imposibilul să devină posibil ,iar visele realitate ! 
    Aș vrea să scriu o carte care să fie citită de văzduh și necuvântătoare, aș vrea să am putere să trec peste orice obstacol ,aș vrea să mă ridic cu zâmbetul pe buze  , aș vrea să fiu în centrul atenției fără să mă cunoască nimeni ! 
    Aș vrea ca lacrimile să fie doar de fericire ,aș vrea să te întorci tată....
    De ce nu poate fi cum vrem noi ? De ce așa și nu altfel? De ce e mereu cum vrea altcineva ? etc. Sunt multe întrebări pe care ni le punem ,dar nimeni nu are răspunsurile ! 
    Oare toate au un scop?  Dacă fiecare lucru are unul atunci înseamnă că la sfârșit se va atinge acel scop ! Eu îmi doresc să vină tata înapoi cu toate că e imposibil .... dar știu că e posibil ca eu să fiu din nou acea fată care avea un lucru, o strălucire în suflet foarte importantă care te făcea să zâmbești , care te făcea să ai  un prieten în plus și care transformau lacrimile de tristețe în lacrimi de fericire . 
     Acum sunt acea fată care iubește necontenit și care vrea să își atingă scopurile chiar și cele imposibile. Sunt persoana care nu suportă să vadă oamenii triști plângând și răutățile oamenilor de pe oriunde.
     Sunt acea fată sensibilă care iubește ! 
     Nu există viață viitoare-afirmă mistea mea științifică. Dar ce poate să știe mintea mintea mea , născută pentru o imcompletă adaptare a unui puțin complicat organism la un puțin variat mediu ? Câte milioane de vorbe am spus in viața asta! Am spus vorbele care sunt în Shakespeare, în Goethe și în Kant . Numai că le-am combinat altfel , în stil propriu ! :) :*  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu